Skip to main content
Takaisin

Cinia service desk palkittiin Suomen parhaana

Cinia service desk palkittiin Suomen parhaana

Cinian yritys- ja yhteisöasiakkaita palveleva service desk on valittu vuoden 2017 Suomen parhaaksi. Tunnustuksen antoi Wakaru Yhteys 2017 -tapahtumassa Helsingissä. Valintaan vaikuttivat erityisesti erinomainen asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys, hyvä esimiestyö ja johtamiskäytännöt sekä strategiasta johdettuihin tavoitteisiin perustuva kehittämisen roadmap.

Cinia service desk palvelee asiakkaita 24/7/365 henkilöstönsä vahvalla teknisellä ja palveluosaamisella. Cinia tarjoaa kotimaisille ja kansainvälisille asiakkailleen tietoliikenne-, ohjelmisto- ja pilvipalveluita, ja service deskin toiminnan kehittäminen on keskeinen tekijä tuotettujen palveluiden toiminta- ja käyttövarmuudessa.

"Saamme usein kiitosta asiakkailtamme, ja kun sitä täydentämään saimme nyt hienon palautteen Wakarun kilpailusta, uskomme entistä vahvemmin olevamme oikealla tiellä toimintamme kehittämisessä. Seuraamme jatkuvasti asiakaspalautetta nollatoleranssin periaatteella. Saan automaattisesti viestin kiitettävästä tai heikommasta asiakaspalautteesta, johon reagoimme heti", iloitsee Cinia service deskin vetäjä Teri Nikkanen.

Vuoden service desk -kilpailun on järjestänyt vuodesta 1996 alkaen Wakarun Asiakaspalveluverkosto Wave. Voittaja valitaan auditoinnin perusteella. Auditoijien subjektiivista arviointia tukevat objektiiviset henkilöstö- ja asiakastyytyväisyyden sekä suorituskyvyn mittausten tulokset.

"Cinian strateginen päätös vahvistaa omaa service deskiä toteutuu kehittämisen johdonmukaisuutena ja pitkäjänteisyytenä. Päivittäinen esimiestyö on intohimoista ja innostavaa, ja henkilöstön ammattitaito on korkealla tasolla myös asiakkaan näkökulmasta, sanoo kisan pääauditoija", konsultti-valmentaja Liisa Torkkeli.

Cinian asiakkaiden palvelutarpeena ovat usein erityisen korkeat käytettävyys- ja luotettavuusvaatimukset. Digitaalisessa toimintaympäristössä myös kyberturvallisuuden merkitys kasvaa jatkuvasti.

"Service desk -tiimimme saama palaute on hieno tunnustus Cinialle. Digitalisoinnin vaikutukset kasvavat jatkuvasti, ja siihen liittyen on liiketoimintakriittistä valita luotettavat palvelut ja kumppanit. Cinia on vahvasti mukana tässä kehityksessä", kertoo Cinian Verkkoliiketoiminnan johtaja Taneli Vuorinen.

Vuoden service desk -kilpailuun voivat osallistua organisaatioiden niin isot kuin pienet yksiköt tai tiimit yksityiseltä ja julkiselta sektorilta. Arviointi pohjautuu alan hyviin käytäntöihin eli kansainväliseen tukipalvelustandardiin, ITIL-viitekehykseen ja ISO/IEC 20000 -standardiin. Arvioitavat osa-alueet ovat johtajuus, strategia ja toimintaperiaatteet, henkilöstöhallinto, kumppanuudet ja resurssit sekä prosessit ja menettelytavat.

Lisätietoja:

Taneli Vuorinen, Senior Vice President, Verkkoliiketoiminta, p. 050 2163, taneli.vuorinen(at)cinia.fi

Jani Iivonen, Senior Consultant, Wakaru Oy, p. 040 744 9641, jani.iivonen(at)wakaru.fi

Wakarun Asiakaspalveluverkosto Wave

Wakarun Asiakaspalveluverkosto Wave (entinen HDI Nordic Oy) tarjoaa niin julkisia kuin yrityskohtaisia koulutuksia, konsultointia, tapahtumia sekä verkostoja asiakaspalvelun ammattilaisille. Wave tekee yhteistyötä erityisesti service desk ja contact center -yksiköiden kanssa. Wavella on yli 60 jäsenorganisaatiota julkishallinnosta sekä yksityiseltä sektorilta. Wave-jäseniä yhdistää asiakaspalvelun merkittävä rooli heidän omassa toiminnassaan ja halu kehittää aktiivisesti asiakaspalvelua. Wave on osa Wakaru Oy:tä, joka tuottaa Oppia.fi – Oppimisen verkkokauppaa. www.wakaru.fi

Cinia Group

Cinia Group tarjoaa älykkäitä verkko-, pilvi- ja ohjelmistopalveluita, jotka poistavat etäisyyksien merkityksen sekä parantavat maailman toimivuutta ja turvallisuutta. Vahva osaaminen kriittisten järjestelmien kehittämisessä perustuu tinkimättömään tapaan varmistaa toimintavarmuus ja tietoturva kaikissa tilanteissa. Edistyksellinen pilvipohjainen toimintaympäristö tarjoaa kyberturvallisen ICT-infrastuktuurin, joka vastaa vaativimpienkin organisaatioiden tarpeisiin. Tuhansien kilometrien mittainen oma optinen runkoverkko ja Cinia C-Lion1-merikaapeli tarjoavat lyhyimmän ja nopeimman reitin Keski-Euroopan verkkosolmuista Pohjois-Euroopan datakeskuksille ihanteellisiin oloihin sekä Aasian ja itäisen Euroopan markkinoille.