Erikoissairaanhoidon digikartoitus loi pohjaa hyvinvointialuesiirtymälle Lapissa
Selvitimme Lapin keskussairaalan kanssa fiksuimmat tavat kehittää digitaalisia palveluita. Käytännön esimerkki: miten automatisoida siivouskutsujärjestelmä?
Selvitimme Lapin keskussairaalan kanssa fiksuimmat tavat kehittää digitaalisia palveluita. Käytännön esimerkki: miten automatisoida siivouskutsujärjestelmä?
Tilannekuva UNA koostaa eri järjestelmien tiedot asiakkaasta tai potilaasta yhteen näkymään. Tutustu asiakastarinaan!
Numeron 112 takana toimii Hätäkeskuslaitoksen ERICA-järjestelmä, jonka vaativasta kehityksestä ja ylläpidosta vastaamme. Lue asiakkaan kokemuksia hankkeesta.
Kuusi Pohjois-Karjalan kuntaa haki selvityshankkeesta uudet eväät valokuituhankkeiden toteuttamiseen parempien verkkoyhteyksien saamiseksi kuntiin.
Cinia tarjoaa Kiillolle tietoturvalliset korkean käytettävyyden pilvipalvelut sekä päätelaitteiden, viestintäratkaisuiden ja verkkoinfran tietoturvan.
Cinian tuottama ILMO-järjestelmä korvaa manuaaliset työnkulut ja sujuvoittaa Hätäkeskuksen palo- ja rikosilmoitinlaiteasiakkaiden asioimista.
Cinia toimitti Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymälle kardiologian rekisteri- ja raportointijärjestelmän SaaS-palveluna AWS-ympäristöön.
Cinia on toiminut Nivalan Kuidun kumppanina valokuituverkon rakentamisessa aina verkon suunnittelusta rakentamiseen saakka.
Cinian kybeturvapalveluiden avulla Aavan asiakastiedot on turvattu, ja niiden ansiosta yrityksen IT-ympäristön haavoittuvuudet havaitaan tehokkaasti.
Cinia toteuttama IT-järjestelmien ja palveluiden auditointi Varsinais-Suomen liitolle tuotti asiakkaan tarpeita vastaava tilannekuvan.
Aidonin ja Cinian yhteistyö on jatkuvaa tuotekehitystä: Aidon Onen ohjelmistokehitys tukee sähkönjakeluverkon ja kenttätöiden hallintaa.
Cinia on toimittanut Fastemsille luotettavia ja tietoturvallisia etäyhteyksiä jo satoihin automaatiojärjestelmiin ympäri maailmaa.